Af sikkerhedsmæssige årsager har vi nulstillet alle adgangskoder i Fordelszonen i slutningen af juli. Det betyder, at du skal lave en ny adgangskode første gang, du besøger Fordelszonen herefter. Passwordet skal kun skiftes én gang, hvorefter du fremover kan logge ind med dit nye password.

Nogle få brugere løber dog ind i problemer med at skifte password af forskellige årsager. For at skifte passwordet sender vi en mail med et link, men har du fx skiftet e-mail-adresse, siden du oprettede dig, kan systemet ikke genkende dig på den nye adresse. Der kan også være andre årsager.

Vi er klar til at hjælpe dig

Kan du af den ene eller anden grund ikke oprette et nyt password, eller har du problemer med at logge ind, så sidder vi klar til at hjælpe. Skriv en e-mail til vores kundeservice – gerne med oplysninger om dit abonnementsnummer og eventuelle andre e-mailadresser, du kan have brugt til at oprette profil, end den, du sender fra. Fortæl også gerne om eventuelle fejlmeddelelser, du får.

Skriv til vores kundeservice på [email protected]